Šiaurės Lietuvos kolegija pasiekė svarbią žymę, įgyvendindama aukščiausius socialinių paslaugų kokybės standartus. Kolegija akredituota NVO Socialinių paslaugų kokybės standartu po atlikto audito, kurį vertino auditorė Eglė Šumskienė . Ši akreditacija liudija kolegijos įsipareigojimą ir gebėjimą teikti paslaugas aukščiausiu standartu, siekiant ne tik atitikti, bet ir viršyti reikalavimus. Auditorės atsiliepimas apie Šiaurės Lietuvos kolegiją yra labai palankus, pripažindama mūsų organizacijos pažangą, inovacijas bei pastangas siekti tobulėjimo.
Naujai įdiegto socialinių paslaugų kokybės standarto aprašymas rodo pažangią organizacijos veiklą ir jos įsipareigojimą nuolatiniu tobulėjimu. Standartas yra grindžiamas L. Harvey (1999) apibrėžimu, kur kokybė yra siekiama ne tik paslaugų teikimo proceso metu, bet ir asmenų įgalinimu savarankiškai spręsti problemas ir veikti.
Standarto struktūra yra sudaryta iš trijų pagrindinių dalių: organizacijos valdymas ir lyderystė, organizacijos procesai bei orientacija į asmenį. Kiekviena dalis apima svarbius elementus, nustatančius, kaip turi būti teikiamos paslaugos, ir siekiant užtikrinti individualius rezultatus.
NOKAS numato du kokybės užtikrinimo lygius: bazinį ir aukštesnįjį. Tai leidžia organizacijoms pradėti nuo pagrindų ir ilgainiui plėtoti savo paslaugas, siekdamos aukštesnio standarto. Tinklas skatina narius tobulėti, dalintis patirtimi ir siekti ne tik individualaus, bet ir visuomeninio teigiamo pokyčio.
Standarto diegimo eiga apima įvadinius mokymus, individualias konsultacijas, poveikio matavimo mokymus, vidinius auditus, ir išorės auditus kas 3 metus, kurie padeda įsitikinti standarto veiksmingumu ir nuolatiniu tobulėjimu.
„NOKAS NVO socialinių paslaugų kokybės standartas“ Šiaurės Lietuvos kolegijoje yra svarbus žingsnis į priekį, patvirtinantis organizacijos įsipareigojimą kokybės standartų laikymosi. Ši iniciatyva turės teigiamos įtakos ne tik organizacijos veiklai, bet ir visai bendruomenei, prisidėsiant prie socialinio pokyčio.